Ha nehézséget észlelsz a weboldalra való belépéskor, kérjük, hívj fel minket a +36 1 701 04 78 vagy használd a FlixBus Google Assistant alkalmazás.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Információ - COVID-19

Kapcsolatba kell lépnem a FlixBus-szal a foglalásomra vonatkozó friss információkért?

A FlixBus értesítést küld utasainak, ha változik a lefoglalt járat menetrendje, így nem szükséges az ügyfélszolgálatnál külön érdeklődni. Ehhez azonban fontos, hogy érvényes email címmel és telefonszámmal történjen a foglalás, hogy a naprakész információk célba érjenek. Telefonszámot itt tudsz hozzáadni a foglaláshoz.

A hálózattal kapcsolatos legfrissebb információk alább találhatók.

Kérjük, vedd figyelembe, hogy megnövekedett a hozzánk beérkező megkeresések száma, így az operátorokkal történő kapcsolatba lépés hosszabb időt vehet igénybe, a válaszadási idő megnőtt. Javasoljuk, hogy részletes információkért nézd át a GYIK és Szolgáltatások oldalainkat, itt választ kaphatsz a gyakran felmerülő kérdésekre.

A FlixMobility kiemelt figyelemmel követi a koronavírussal kapcsolatos helyzetet és közeli kapcsolatban van a hatóságokkal. Felkészültünk rá, hogy az illetékes hatóságok új iránymutatásait követve szolgáltassunk. Mint mindig, az utasaink jólléte és biztonsága most is az első számú prioritás számunkra. Alább találhatók az aktuális információk:

Továbbra is tudok FlixBus-szal utazni?

Magyarország Kormánya beutazási tilalmat rendelt el a külföldi állampolgárokra vonatkozóan. Emiatt a korlátozás miatt a FlixBus március 17-től további értesítésig felfüggeszti Magyarországról induló, vagy ide érkező nemzetközi összeköttetéseit.

Milyen intézkedéseket vezetett be a FlixBus?

Amellett, hogy a buszokat minden út után alaposan kitakarítjuk, folyamatosan figyelemmel kísérjük az állami szabályozásokat és készen állunk rá, hogy a hatóságok által közzétett, a távolsági személyszállítási piacot érintő új iránymutatásokra azonnal reagáljunk. A koronavírus terjedésének megelőzésével kapcsolatban további információ a WHO (Egészségügyi Világszervezet) hivatalos oldalán található, emellett utasaink figyelmébe ajánljuk a helyi hatóságok aktuális iránymutatásait is.

Hogyan kérhetem a jegyem visszatérítését?

Ha a FlixBus az utazási korlátozások miatt törölte jegyed, a lehető leggyorsabban kapcsolatba lépünk veled, hogy a visszatérítés folyamatáról értesítsünk.

Ha megváltozott utazási terveid miatt törölnéd foglalásod, az általános utazási feltételekben jelölt módon itt teheted meg.

Kérjük, gondoskodj róla, hogy érvényes email címet és telefonszámot adj meg foglaláskor, hogy változás esetén értesíteni tudjunk.

Hol találhatok friss információt?

Ezt az oldalt frissítjük, ha a hatóságok új iránymutatásai hatással vannak a szolgáltatásunkra, illetve az általunk kínált összeköttetések változnak.