Cégismertető

Cégismertető

A FlixBus egy fiatal utazási vállalat, amely 2013 óta Európában milliók utazási szokásait változtatja meg. Technológiai start-up, internetcég és klasszikus közlekedési vállalat egyedülálló kombinációjaként rövid idő alatt Európa legnagyobb távolsági buszhálózatát hoztuk létre.

Egyszerű foglalási rendszerrel és naponta bővülő ajánlatokkal tesszük lehetővé milliók számára a világ felfedezését elérhető áron. Emellett a zöld távolsági buszok betartják a legmagasabb komfort, biztonsági és környezetvédelmi szabványokat, és az autóhasználat klímabarát és kényelmes alternatíváját kínálják.

FlixBus Experience - a mi sikerkoncepciónk

A sikerünk egy hagyományos közlekedési eszköz digitalizálására épül. Olyan technológiai újítások, mint a példaértékű foglalási- és jegyrendszer, a FlixBus-App, az ingyenes Wi-Fi vagy a buszok GPS-es nyomonkövethetősége teszik lehetővé az utazásnak ezt az új módját. Okos útvonaltervezéssel és dinamikus ármenedzsmenttel ügyfeleink számára mindig a legjobb ajánlatot tudjuk nyújtani. Ehhez a középvállalkozói szektorral kötött szoros együttműködésre építünk: regionális busz partnerek - gyakran családi vállalkozások több évtizedes tapasztalattal - teszik ki a zöld FlixBus-flottát. Így kapcsolódhat össze az innováció, a start-up mentalitás és egy erős, nemzetközi márka a hagyománnyal és a minőséggel.

Német start-up vállalkozásból Európa első számú szolgáltatója

A FlixBust három fiatal vállalkozó alapította Münchenben, hogy a környezetbarát utazást kényelmessé és egyben megfizethető tegyék. A berlini "MeinFernbus" egyidejűleg indította zöld buszait egész Németországban. 

FlixFacts

100 millió ügyfél a kezdés óta

100 millió utas utazott már velünk, 40 millióan csak 2017-ben. 

3000+ úti cél, 40+ ország

A FlixBus jelenleg 3000+ úti cél köt össze 40+ országban, és ez a szám szinte naponta növekszik.

400 000+ buszjárat naponta

400 000+ összeköttetést biztosítunk, egyes helyeken akár 30 perces gyakorisággal

Alapítók

André Schwämmlein

André Schwämmlein

André ügyvezetőként a vállalat nemzetközi kiépítéséért és üzemeltetéséért felelős. Jochennel és Daniellel már 2009-ben meglátta a liberalizált piacban rejlő lehetőségeket. Az alternatív utazási koncepciók rajongójaként nincs saját autója, és a munkába biciklivel jár.

Jochen Engert 

Jochen Engert 

Jochen ügyvezetőként a marketingért, az értékesítésért és a pénzügyekért felelős. A FlixBus alapítása előtt Andréval stratégiai tanácsadóként dolgozott világszerte. Már az egyetemen szervezett buszos kirándulásokat az Alpokba síelni, így szerezte első tapasztalatait a szakmában.

Daniel Krauss

Daniel Krauss

Daniel CIO-ként az IT, a mobilalkalmazások és a szoftverfejlesztési területekért felelős. Andréval gyerekkori barátokként már az egyetemen alapítottak egy sikeres IT start-up vállalkozást. Több éves munkahelyét a Microsoftnál - és az autóját - végül feláldozta Európa legnagyobb távolsági buszszolgáltatójának felépítésére.