Kapcsolat

Segíthetünk?

Nem biztos benne, hogyan kell foglalást intézni, vagy segítségre van szüksége a FlixBus útja előtt vagy után?

Tekintse meg a gyakran ismételt kérdéseket (GYIK) vagy az aktuális járatinformációt!


A Facebook oldalunkon keresztül is kapcsolatba léphet velünk.


Nem talált választ a kérdésére?

Mindig örömmel segítünk. A hét minden napján, napi 24 órában állunk rendelkezésére telefon-információs vonalunkon: +49 (0)30 300 137 300.

*Figyelem, a helyi vezetékes telefonokról, valamint mobiltelefonokról történő hívás díjai az egyéni szolgáltatók díjaitól függenek.

→ Ügyfélszolgálatunk jelenleg angol és német nyelven érhető el.

Nem talált választ kérdéseire?

* Kötelezően kitöltendő mező

Lehetséges témák

Érdeklődés útvonalakkal kapcsolatban:
A FlixBus utakkal kapcsolatos kérések és kérdések

Foglalás / foglalásmódosítás / lemondás:
Foglalási lehetőségekkel és foglalásmódosítással kapcsolatos kérdések esetén

Kupon:
Kupon kezelésére és beváltási feltételeire vonatkozó kérdések

Csomag:
Poggyász vagy egyéb tárgyak szállítására, illetve sérülésére vagy elvesztésére vonatkozó kérdések esetén

A buszon:
Busszal és ülőhelyekkel, valamint a fedélzeten rendelkezésre álló extra szolgáltatásokkal kapcsolatos kérdések

Visszajelzés (dicséret és kritika):
Dicséret és kritika a FlixBus úttal kapcsolatban

Visszatérítés igénylése:
Visszatérítés igénylésével kapcsolatos értesítések és kérdések

Egyéb:
Amennyiben nem találja meg a megfelelő témát, észrevételeivel itt fordulhat hozzánk bizalommal!