A Flix elindul Mexikóban

23/05/2025

+++ A globális utazási technológiai vállalat május 27-től elindítja első autóbuszait Mexikóban
+++ A hálózat elsőkörben hat megállóhelyet köt össze Mexikóvárossal és Monterrey-el
+++ Monterreyi átszállási lehetőséggel több mexikói városból is elérhető lesz az Egyesült Államok és Kanada
+++ A Flix asset-light modellje alapján az első mexikói járatokat helyi buszpartnerek fogják üzemeltetni

Mexikóváros/München, 2025. Május 23. – A Flix, a fenntartható és megfizethető utazási lehetőségeket kínáló globális utazási technológiai vezető vállalat mostantól Mexikóban is elindítja szolgáltatásait. A világ harmadik legnagyobb buszos piaca nagyszerű lehetőséget kínál a Flix számára, hogy innovatív, asset-light modelljének bevezetésével forradalmasítsa a piacot. Az első buszok május 27-én indulnak.

"Izgatottan várjuk, hogy bővíthessük latin-amerikai jelenlétünket. A sikeres brazíliai és chilei bevezetések után Mexikó lesz a harmadik latin-amerikai ország, ahol zöld buszok közlekednek majd. A helyi vállalkozásokkal együttműködve megváltoztatjuk az emberek utazási szokásait egy digitalizáltabb és megfizethetőbb élményt kínálva" - mondta André Schwämmlein, a Flix alapítója és vezérigazgatója.

A Flix skálázható üzleti modellje már négy kontinens 44 országában aratott sikert, és a technológia segítségével értéket teremtett mind a buszpartnerek, mind az utazók számára.

Hat mexikói város összekapcsolása öt államban

Május 27-től a Flix hálózat öt mexikói államban lesz jelen, és olyan kulcsfontosságú városokat köt össze, mint Mexikóváros, Monterrey, Torreón, Querétaro, San Luis Potosí és Matehuala. Míg ezek az új megállók közvetlenül kapcsolódnak majd egymáshoz, Monterreyben jelenleg a Greyhound járatai közlekednek, és már a Flix North America hálózatának része. A monterrey-i átszállással a mexikóiak már több mint 1600 célállomásra utazhatnak az Egyesült Államokban és Kanadában. A Flix három helyi buszpartnerrel együttműködve indítja el első zöld buszát Mexikóban. Az európai, észak-amerikai, indiai, brazil és chilei gyors terjeszkedést követően Mexikó újabb mérföldkő a Flix küldetésében, hogy a fenntartható és megfizethető utazást világszerte elérhetővé tegye.

A Flixről

A Flix a FlixBus, a FlixTrain, a Kamil Koç és a Greyhound márkáin keresztül fenntartható és megfizethető távolsági busz- és vonatközlekedési megoldásokat kínálva négy kontinens több mint 40 országában kívánja átalakítani a kollektív közlekedési ágazatot. A 2013-ban indított Flix asset-light üzleti modelljével és innovatív technológiai platformjával gyorsan piacvezető pozíciót szerzett a távolsági buszos közlekedés terén Európában, Észak-Amerikában és Törökországban, és gyorsan terjeszkedik tovább Dél-Amerikában és Indiában is. 

A Flix a fenntartható utazással kapcsolatos tudatosság növekedése miatt elkötelezett amellett, hogy 2040-re Európában, 2050-re pedig világszerte elérje a Net Zero működést. Annak érdekében, hogy az elért eredményeket tudományosan elismert keretek között értékelje, a Flix a Science Based Targets kezdeményezéssel közeljövőbeli kibocsátáscsökkentési célokat határozott meg.

Míg a Flix az üzlet kereskedelmi oldalát, például a hálózattervezést, az árképzést, az üzemeltetés-ellenőrzést, a marketinget és az értékesítést, a minőségirányítást és a folyamatos termékfejlesztést adatvezérelt megközelítéssel irányítja, addig a Flix megbízható partnerei végzik a napi működést. A Flix technológiájának és értékesítési platformjának innovatív kombinációja a hagyományos személyszállítással egy európai start-up cégből vezető és világszerte terjeszkedő utazási technológiai vállalatot alakított.

Továbi információkért látogasson el a corporate.flix.com oldalra.