
Ha nehézséget észlelsz a weboldalra való belépéskor, kérjük, hívj fel minket a +36 1 701 04 78 vagy használd a FlixBus Google Assistant alkalmazás.
A FlixBus egy fiatal utazási vállalat, amely 2013 óta Európában milliók utazási szokásait változtatja meg. Technológiai start-up, internetcég és klasszikus közlekedési vállalat egyedülálló kombinációjaként rövid idő alatt Európa legnagyobb távolsági buszhálózatát hoztuk létre.
Egyszerű foglalási rendszerrel és naponta bővülő ajánlatokkal tesszük lehetővé milliók számára a világ felfedezését elérhető áron. Emellett a zöld távolsági buszok betartják a legmagasabb komfort, biztonsági és környezetvédelmi szabványokat, és az autóhasználat klímabarát és kényelmes alternatíváját kínálják.
A sikerünk egy hagyományos közlekedési eszköz digitalizálására épül. Olyan technológiai újítások, mint a példaértékű foglalási- és jegyrendszer, a FlixBus-App, az ingyenes Wi-Fi vagy a buszok GPS-es nyomonkövethetősége teszik lehetővé az utazásnak ezt az új módját. Okos útvonaltervezéssel és dinamikus ármenedzsmenttel ügyfeleink számára mindig a legjobb ajánlatot tudjuk nyújtani. Ehhez a középvállalkozói szektorral kötött szoros együttműködésre építünk: regionális busz partnerek - gyakran családi vállalkozások több évtizedes tapasztalattal - teszik ki a zöld FlixBus-flottát. Így kapcsolódhat össze az innováció, a start-up mentalitás és egy erős, nemzetközi márka a hagyománnyal és a minőséggel.
A FlixBust három fiatal vállalkozó alapította Münchenben, hogy a környezetbarát utazást kényelmessé és egyben megfizethető tegyék. A berlini "MeinFernbus" egyidejűleg indította zöld buszait egész Németországban.
100 millió utas utazott már velünk, 40 millióan csak 2017-ben.
A FlixBus jelenleg 2500+ úti cél köt össze 36 országban, és ez a szám szinte naponta növekszik.
400 000+ összeköttetést biztosítunk, egyes helyeken akár 30 perces gyakorisággal
André Schwämmlein
André ügyvezetőként a vállalat nemzetközi kiépítéséért és üzemeltetéséért felelős. Jochennel és Daniellel már 2009-ben meglátta a liberalizált piacban rejlő lehetőségeket. Az alternatív utazási koncepciók rajongójaként nincs saját autója, és a munkába biciklivel jár.
Jochen Engert
Jochen ügyvezetőként a marketingért, az értékesítésért és a pénzügyekért felelős. A FlixBus alapítása előtt Andréval stratégiai tanácsadóként dolgozott világszerte. Már az egyetemen szervezett buszos kirándulásokat az Alpokba síelni, így szerezte első tapasztalatait a szakmában.
Daniel Krauss
Daniel CIO-ként az IT, a mobilalkalmazások és a szoftverfejlesztési területekért felelős. Andréval gyerekkori barátokként már az egyetemen alapítottak egy sikeres IT start-up vállalkozást. Több éves munkahelyét a Microsoftnál - és az autóját - végül feláldozta Európa legnagyobb távolsági buszszolgáltatójának felépítésére.