Saját foglalás kezelése

A Saját foglalás kezelése platformon könnyedén kezelheted az összes foglalási és utazási adatod, és letöltheted az összes dokumentációt és beszállókártyát.

A Saját foglalás kezelése menüpontban a következőket teheted:


Kérjük, vedd figyelembe: A Flix szolgáltatási díjat számít fel, melyet az utazások kényelmét elősegítő, ügyfélbarát eszközök fejlesztésére fordít. Pl.: „Saját foglalás kezelése/utazások módosítására, poggyász hozzáadására használt eszközök” További információk itt találhatók: https://www.flixbus.hu/auff.

Utas és elérhetőségi adatok szerkesztése

Szeretnénk biztosak lenni abban, hogy elérhetőségeid naprakészek, így minden módosítás ingyenes. Ne felejtsd el megadni a telefonszámod, hogy SMS-ben értesülj az utakról szóló frissítésekről.

Egy utas nevének szerkesztéséhez kattints az „Utasok módosítása / eltávolítása” gombra.
A fő utazó elérhetőségi adatainak szerkesztéséhez kattints a „Kapcsolattartási adatok módosítása” pontra.

Ha a viteldíj eltér az eredeti foglaláshoz képest, előfordulhat, hogy fizetned kell az utasok adatainak szerkesztéséért. A jegyek nem ruházhatók át; egy utas eltávolításához jelöld be az „Út/utak törlése” opciót.

Utazás átütemezése új dátumra vagy időpontra

Az utazás dátumának és idejének módosításához kattints az „Indulási dátum/idő módosítása” lehetőségre, és erősítsd meg az új kiválasztást. Ne feledd, hogy a megerősítést az indulási idő előtt legalább 15 perccel el kell küldened. Új indulási állomás vagy úticél kiválasztásához le kell mondanod az utazást és újat kell foglalnod.

Az új úttól függően előfordulhat, hogy a viteldíj különbözetét ki kell fizetned, illetve ha az új út olcsóbb, visszatérítjük a vételárat. Egyszerre csak egy utat lehet átütemezni.

Ülőhelyek és további poggyászok módosítása/hozzáadása

Foglalhatsz ülőhelyet úgy, hogy kényelmesebb legyen, vagy csoportos foglalásnál úgy, hogy egymás mellett üljetek. Bármikor hozzáadhatsz új, ellenőrzött vagy különleges poggyászt is.

Az úttól függ, hogy milyen módosításokat lehet végrehajtani.

Foglalás lemondása

Ha le kell mondanod az utadat vagy annak egy részét, akkor a visszatérítési lehetőségeket az utazás helyszínének a feltételei szerint kínáljuk fel.

A teljes foglalás vagy az utazás egy részének lemondásához kattints a „Út/utak törlése” lehetőségre.
Utasok foglalásból való eltávolításához kattints az „Utasok módosítása / eltávolítása” gombra.
A hozzáadott ülőhelyek vagy csomagok törléséhez kattints a „Poggyász / Extra szolgáltatások törlése” gombra.

Indulás előtt legfeljebb 15 perccel lemondhatod az utazást és teljes vagy részleges visszatérítést fogsz kapni kupon formájában. Tekintsd meg lemondási szabályzatunkat itt.

Késések és lemondások kezelése

Ha a Flix törölte a járatodat, vagy jelentős késéssel indult, akkor további támogatásra lehetsz jogosult. A Saját foglalás kezelése lehetőséget ad arra, hogy díjmentesen átütemezd az utazásod egy másik Flix utazásra, vagy az adott utazási piac feltételeinek megfelelően visszatérítést kapj.