Ha nehézséget észlelsz a weboldalra való belépéskor, kérjük, hívj fel minket a +36 1 701 04 78 vagy használd a FlixBus Google Assistant alkalmazás.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Saját foglalás kezelése

Találja meg a buszmegállóját a FlixBus alkalmazás segítségével!

Lemondás

Meddig mondhatom le a foglalásomat?

Foglalásodat akár indulás előtt 15 perccel is lemondhatod.

Van lemondási díj?

Ha az utazást az indulás dátuma előtt legalább 30 nappal mondod le, a lemondás ingyenes. Ezt követően előfordulhat, hogy lemondási díjat számolunk fel. A lemondást követően egy kupont állítunk ki, mely 12 hónapig érvényes. A kupont az eredeti összeg minusz az adott esetben aktuális lemondási díj értékében állítjuk ki.

Foglaljon át vagy mondja le jegyét közvetlenül a weboldalunkon

Módosítás

Foglalásodban a következő információkat módosíthatod:

  • Utazásod időpontját vagy célállomását
  • Az utas nevét
  • Telefonszámot

*Ha módosítani szeretnéd az indulás időpontját vagy a célállomást, először le kell mondanod az utazás azon részét, amelyet módosítani kívánsz. Ezt követően egy kuponkódot kapsz a jegy árának értékében, mínusz a vonatkozó lemondási díjak. Ezt a kupont használhatod az új foglaláshoz (a kuponkódot kell beírni a Kupon beváltása mezőbe, és rákattintani a „Beváltás“ gombra). A kupon 12 hónapig érvényes.

Meddig módosíthatom a foglalásomat?

Foglalásodat akár az indulás előtt 15 perccel is módosíthatod.

Van a módosításnak díja?

Az elérhetőségi információid módosításáért nem számolunk fel díjat. Az utas nevének megváltoztatása szintén díjmentes, ám amennyiben a foglalás óta a jegy ára növekedett, a különbözetet felszámítjuk.

Az utazás idejének és célállomásának módosításakor a lemondási szabályok érvényesek. Ha az utazásodat az indulás előtti 30 napon belül módosítod, a kupon árából levonjuk a módosítási díjat.

Hol módosíthatom/mondhatom le a foglalásomat?