Ha nehézséget észlelsz a weboldalra való belépéskor, kérjük, hívj fel minket a +36 1 655 5947 vagy használd a FlixBus Google Assistant alkalmazás.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Utazás FlixBus-szal a COVID-19 járvány idején

Utazás a COVID-19 járvány alatt: 

Utazásod előtt kérjük, mindig ellenőrizd az érvényben lévő előírásokat. A te felelősséged, hogy naprakész legyél a kiindulási és érkezési országodban, illetve a közbeeső tranzit országokban érvényes utazási szabályokkal.

A nemzetközi utazásokra az országok egyedi egészségügyi és belépési követelményeket vezettek be. Kérjük, látogasd meg a reopen.europa.eu oldalt és add meg utazásod részleteit, hogy informálódj az aktuális követeleményekről. Amennyiben egy utas nem tud megfelelni az előírásoknak, a felszállást megtagadhatjuk.

A FlixBus Magyarországot érintő járatait és globális hálózatát is az aktuális kereslethez, illetve az érvényben lévő szabályokhoz igazítjuk, figyelembe véve a különleges biztonsági előírásokat.

Ha szeretnél naprakész lenni a FlixBus hálózati híreivel kapcsolatban, iratkozz fel hírlevelünkre itt.

Utasaink, buszvezetőink, partnereink és kollégáink biztonsága és jólléte a legfontosabb prioritás számunkra. Mi minden tőlünk telhetőt megteszünk, de neked is kulcsszereped van abban, hogy te és a fedélzeten tartózkodó többi ember biztonságosan utazhasson. Kérjük, olvasd el biztonsági előírásainkat és minden esetben tarts be őket.

Pasajera en FlixBus

Az alábbi összefoglaló segítségével megismerkedhetsz a FlixBus által előírt magas szintű higiéniai normákkal, amelyek segítségével igyekszünk az utazásodat a lehető legbiztonságosabbá és legkellemesebbé tenni:

A buszok tisztítása: 

  • Kézfertőtlenítő az utasok számára a busz hátsó ajtajánál
  • A járművek fertőtlenítése minden út után a WHO szabályozásának megfelelően
  • További fertőtlenítés a nagyobb buszmegállókban a FlixBus munkatársai/állomás személyzete által
  • A buszok átszellőztetése az útvonal megkezdése előtt, illetve a megállókban

Felszállástól leszállásig:

  • A buszvezetők egészségvédő felszereléseket (maszk, kesztyű) kapnak.
  • Felszállás csak a hátsó ajtón
  • A felszálláskor szükséges távolságtartásra a buszvezetők vagy az állomás személyzetének instrukciói hívják fel az utasok figyelmét
  • Minden utasnak saját maszkot kell hoznia, illetve viselnie a felszállástól kezdve az utazás teljes időtartama alatt egészen a leszállásig
  • Az utasoknak felszálláskor kézfertőtlenítő áll rendelkezésre.
  • Digitális jegy/dokumentum ellenőrzés az érintésmentes beszállítás érdekében
  • A biztonsági instrukciókat tartalmazó bejelentések induláskor és érkezéskor
  • A snackek és italok fedélzeti árusítása szünetel
Signos de interrogación en papeles verdes

Hogyan kapok információt az utazásomról?

Amennyiben foglalásodon változtatnunk kell, a FlixBus proaktívan értesíteni fog, nincs szükség arra, hogy felkeresd ügyfélszolgálatunkat. Kérjük, ellenőrizd, hogy érvényes e-mail címet és telefonszámot adtál-e meg foglalásod során, hogy biztosan el tudjunk érni. Amennyiben mégis kérdésed merülne fel, magyar nyelvű ügyfélszolgálatunkat kapcsolati űrlapunkon keresztül érheted el. Telefonon jelenleg angol nyelven tudunk segítséget nyújtani. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a megnövekedett számú megkeresés miatt a várakozási idő jelenleg hosszabb a megszokottnál.

Hogyan kérhetem a jegyem árának visszatérítését?  

Ha összeköttetésedet töröljük vagy módosítjuk az érvényben lévő utazási korlátozások miatt, a lehető leghamarabb értesítünk emailben és részletes információt adunk. Ha terveid megváltoznak és törölni szeretnéd a jegyedet, kövesd az itt található instrukciókat.

További információért keresd fel a gyakran ismételt kérdéseket megválaszoló oldalainkat.